دررسانه ها:

با برگزيدگان سومين همايش انديشه و قلم ارتش/10

شرايط استفاده از اسناد دفاع‌مقدس فراهم شود

یزدفردا "خبرنگار : مريم اسدی جعفری:محمد معما، برگزیده اول گروه "دفاع‌‌مقدس" در سومين همايش انديشه و قلم و نخستين دوره انتخاب كتاب سال ارتش گفت: ما انتظار حمايت مالي از سوي ارتش نداريم. اما از آن‌ها مي‌خواهيم كه شرايط استفاده آسان‌تر از اسناد طبقه‌بندي نشده درباره دفاع‌مقدس را براي ما فراهم آورند._

محمد معما در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) خاطرنشان كرد: جذابيت‌هاي موجود در نيروهاي ارتش مانند حس خوب پرواز در نيروي هوايي و كشف دلايل 8 سال مقاومت رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس با كمترين امكانات، هر نويسنده‌اي را به سوي خود جذب مي‌كنند.


اين نويسنده جوان با تشكر از دست‌اندركاران برپايي همايش انديشه و قلم و كتاب سال ارتش ادامه داد: اين همايش نشان داد كه ارتش، پذيراي جمع نويسندگان خواهد بود و قدرداني از آثار برتر مرتبط با ارتش نيز باعث دلگرمي ما خواهد شد.


وي تاكيد كرد: ما انتظار حمايت مالي از سوي ارتش نداريم. اما از آن‌ها مي‌خواهيم كه شرايط استفاده آسان‌تر از اسناد طبقه‌بندي نشده ارتش درباره دوران دفاع‌مقدس را براي ما فراهم آورند.


معما در پاسخ به سوال خبرنگار ايبنا مبني بر سطح كيفي داوري سومين همايش انديشه و قلم و نخستين دوره انتخاب كتاب سال ارتش اظهار داشت: انتخاب داوران اين همايش از خارج از ساختار ارتش، باعث اعتماد بيشتر به نوع بررسي آثار و جلوگيري از بحث و نظرهاي حاشيه‌اي خواهد شد.


محمد معما به پاس نگارش و تدوين كتاب "نبرد در آسمان"، رتبه اول در گروه "دفاع‌مقدس" سومين همايش انديشه و قلم و نخستين دوره انتخاب كتاب سال ارتش را كسب كرده است. اختتاميه اين همايش،‌ 15 تير ماه 90 و به همت سازمان عقيدتي ـ سياسي ارتش برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا